Australie en misschien Zuid oost Azie - Reisverslagen van Renee Kagie - WaarBenJij.nu Australie en misschien Zuid oost Azie - Reisverslagen van Renee Kagie - WaarBenJij.nu

Australie en misschien Zuid oost Azie

Ik vertrek 7 februari met een flexibel jaarticket naar Sydney dus alle opties liggen nog open. Alleen de eerste maand ligt al vast; ik ga een taalcursus volgen via navitas in Sydney. Na de eerste maand wil ik afwisselend werken en reizen. Ik hoop veel leuke mensen te ontmoeten in Australie waarmee ik later eventueel ook door kan reizen naar landen als Thialand, Laos, Cambodja. Maar het belangrijkste van deze reis is loslaten en maar zien wat er op mijn pad gaat komen!

Recente Reisverslagen:

Renee

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7225

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 26 Juli 2014

Australie en misschien Zuid oost Azie

Landen bezocht: